… her viste vi, at et arbejde kan være mere end “bare” et arbejde.

Kunde og opgave:
Super Brugsen, Kvickly og Dagli’ Brugsen ville vise fremtidige og nuværende ansatte, at det er en særlig arbejdsplads.

Indsigt:
Desværre er der mange, der ser ned på det at arbejde i et supermarked. De siger, at man “altid bare kan få et job i et supermarked”.…

Fakta:
Dem, der arbejder i et supermarked har en høj faglig stolthed og når man arbejder i en af de 3 kæder, er man en del af et fællesskab, der arbejder for lokalmiljøet og gode værdier….

Løsning:
Vi styrede udenom kedelige testimonials og valgte i stedet at benytte os af en “lige” billedeside med en “skæv” tekst.

Billedesiden viser en rigtig ansat fra kæden, der udfører sit arbejde mens den skiftende tekst italesætter fællesskabet, værdierne og fagligheden der ligger bag arbejdet.

… her er nogle af alle de film som blev lavet

Bureau: Republica
Tekstforfatter: Rachel Lewin Rukov (det er mig) og Dorte Yde
Kreativ Direktør:
Janus Flagstad
Kontaktchef: Morten Dam
Projektleder: Signe Maria Woetmann
Produktionsselskab:
HoneyTrap
Producer: Malene Dyhring
Instruktør:
Ian Isak

… den modulære opbygning af budskaberne gjorde det muligt at lave et hav af variationer, formater og længder

… budskaberne fungerede også som taktiske prints i butikken

Forrige
Forrige

SMK er fuld af fortællinger

Næste
Næste

Voksen ABC sæson 1-3