… her inspirerede vi folk til at spise mere frugt og grønt… gult, blåt og rødt.

Kunde og opgave:
Super Brugsen og Kvickly ville have en kampagne for deres frugt og grøntafdeling.

Indsigt 1:
Det kan være svært at blive inspireret til at spise varieret - især når man står midt i hverdagsræset.

Fakta:
Farver kan gøre meget - også når det gælder kosten. ved at spise farverigt i frugt og grønt, spiser du mere varieret.

Indsigt 2:
Man taler kun om frugt og GRØNT - men hvorfor ikke om de andre farver?

Løsning:
Vi lavede en hyldest til alle farverne i Frugt & Grønt…gult, blåt og rødt. I en sanselig en herofilm italesatte vi, hvor vigtige farver er i vores hverdag – og derfor også i vores mad. Afsluttet med en opfordring til at gøre hverdagen mere farverig, og ikke bare grøn.

Farvehyldesten kørte på TV, på SoMe, Youtube, i butikkerne og i tilbudsaviserne. 

… her er lidt kærlighed til flere farver i hverdagen.

TVC


… på SoMe inspirerede vi til farverig mad i posts og sponsorede opslag og…

… i butikkerne fortsatte inspirationen med loftskilte og hyldeforkanter…

Bureau: Republica
Tekstforfatter: Rachel Lewin Rukov (det er mig)
Art Director: Nikolaj Fremming
Kreativ Direktør:
Frederik Ibfelt
Kontaktchef: Morten Dam
Projektleder: Signe Maria Woetmann
Produktionsselskab:
HoneyTrap
Producer: Malene Dyhring
Instruktør:
Jonas Blond

Forrige
Forrige

Kultur i pølsevogn og ladcykler

Næste
Næste

SMK er fuld af fortællinger