… her inspirerede vi folk til at spise mere frugt og grønt… gult, blåt og rødt.
Kunde og opgave:
Super Brugsen og Kvickly ville have en kampagne for deres frugt og grøntafdeling.
Indsigt 1:
Det kan være svært at blive inspireret til at spise varieret - især når man står midt i hverdagsræset.
Fakta:
Farver kan gøre meget - også når det gælder kosten. ved at spise farverigt i frugt og grønt, spiser du mere varieret.
Indsigt 2:
Man taler kun om frugt og GRØNT - men hvorfor ikke om de andre farver?
Løsning:
Vi lavede en hyldest til alle farverne i Frugt & Grønt…gult, blåt og rødt. I en sanselig en herofilm italesatte vi, hvor vigtige farver er i vores hverdag – og derfor også i vores mad. Afsluttet med en opfordring til at gøre hverdagen mere farverig, og ikke bare grøn.
Farvehyldesten kørte på TV, på SoMe, Youtube, i butikkerne og i tilbudsaviserne.
… her er lidt kærlighed til flere farver i hverdagen.
TVC
… på SoMe inspirerede vi til farverig mad i posts og sponsorede opslag og…
… i butikkerne fortsatte inspirationen med loftskilte og hyldeforkanter…
Bureau: Republica
Tekstforfatter: Rachel Lewin Rukov (det er mig)
Art Director: Nikolaj Fremming
Kreativ Direktør: Frederik Ibfelt
Kontaktchef: Morten Dam
Projektleder: Signe Maria Woetmann
Produktionsselskab: HoneyTrap
Producer: Malene Dyhring
Instruktør: Jonas Blond